Programa de Formación

para o Emprendemento no Ecommerce

Durante 21 semanas aprenderás, da man de profesionais en activo do mundo do ecommerce, como lanzar, xestionar e rendibilizar o teu negocio en liña.

Que é XERME?

XERME é a II Edición do Programa de Formación para o Emprendemento no Ecommerce impulsado pola Xunta de Galicia a través dun convenio de colaboración entre a Consellería de Emprego, Comercio e Emigración e o Clúster do Ecommerce Galego, que nace en 2024 para desenvolver por vez primeira unha aceleradora de proxectos de ecommerce.

Trátase dun programa de formación e mentorización no proceso de deseño, desenvolvemento e posta en marcha en Galicia de iniciativas empresariais de comercio electrónico (ecommerce), así como proxectos de base tecnolóxica e servizos relacionados cos anteriores, que contribúan ao desenvolvemento do mesmo.

Por qué unirte a XERME?

Aprende dende cero as bases dun negocio e a súa aplicación dixital

Empezamos dende o máis básico para que te sintas cómodo e seguro, explorando os fundamentos de como poñer en marcha un negocio e adaptalo ao mundo dixital. Non necesitas experiencia previa, só moitas ganas de aprender!

Coñece as mellores ferramentas do ecommerce

Presentarémosche as ferramentas máis efectivas e actuais do ecommerce para que poidas traballar con soltura en contornas dixitais. Desde plataformas de venda ata estratexias de márketing, ensinarémosche todo o que necesitas para destacar.

Impulsa a túa empresa cara ao comercio electrónico

Se xa tes un negocio e queres dar o salto ao ecommerce, este programa é para ti. Axudarémosche a entender o proceso, con apoio constante e titorías personalizadas, para que a transición sexa suave e exitosa.

Descobre os mellores tips de crecemento e comunicación

Compartiremos contigo os segredos mellor gardados para facer crecer o teu negocio e consolidar a túa marca, especialmente no ámbito da comunicación. Con consellos prácticos e aplicables, estarás listo para levar o teu negocio ao seguinte nivel.

Cubre o seguinte formulario para inscribirte ao Programa:

⚠️ Xa non é posible inscribirse neste evento, vémonos no seguinte!

É este programa para min?

INICIACIÓN

Son un emprendedor cunha empresa nova ou xa en funcionamento, e busco lanzar o meu proxecto de ecommerce.

 

8 Emprendedores

 

  • Sesións docentes (40 horas)
  • Titorías individuais especilizadas (168 horas, 21 por proxecto)
  • Titorías de reforzo (40 horas, 5 por proxecto) a distribuír polo mentor.

AVANZADO

Teño un proxecto de ecommerce en marcha e quero impulsalo para acadar máis crecemento e visibilidade.

 

 

8 Emprendedores

 

  • Sesións docentes (40 horas) ás que poderán asistir de xeito voluntario.
  • Titorías individuais especilizadas (168 horas,
    21 por proxecto)

De todos os proxectos inscritos, seleccionaranse 24 para participar no Programa

Fase 1

Preselección de 24 proxectos que participarán nun Obradoiro de Ideas empresariais, onde desenvolverán a súa proposta de modelo de negocio.

 

 

 

Abril 2025

Fase 2

Selección de 8 proxectos de emprendedores (Iniciación) e 8 proxectos de empresas existentes (Avanzado) co obxectivo de impulsalos no desenvolvemento do seu negocio dixital.

 

Abril – Agosto 2025

Fase 3

Formacións grupais e individuais para guiar aos emprendedores na presentación dos seus proxectos.

 

 

 

Setembro 2025

Que inclúe o programa?

Estratexias personalizadas de marketing dixital

Plan financieiro para o teu Ecommerce

Formación en ferramentas e tecnoloxías esenciais

Más de 10 plantillas

descargables

Acceso a una

comunidad «experta»

Obradoiros, formacións e talleres

🗓️ Data: 21 – 25 abril

Nesta fase, os 24 proxectos seleccionados participarán nun Obradoiro de Ideas Empresariais co obxectivo de desenvolver o Modelo de Negocio Intencional e a súa estrutura organizativa.

 

Obradoiro de ideas (10 horas): Os emprendedores, asistidos por consultores especializados, reflexionarán sobre os elementos clave da súa idea empresarial e desenvolverán a estrutura do seu modelo de negocio: proposta de valor, relacións con clientes, canles, cadea de valor, aspectos clave e estrutura financieira.

 

Os obradoiros de ideas desenvolveranse en tres grupos de 8 participantes.

Mentores:

Javier Corrochano

Socio director en Iuni Strategic Marketers

Loly Martinez

Consultora senior en Iuni Strategic Marketers

Toni Álvarez

Consultor en Iuni Strategic Marketers

Xosé Manuel (Sua)

Director do Programa XERME

Apoio titorizado mediante 7 módulos formativos para que cada proxecto consiga alcanzar a súa propia idea de negocio a desenvolver.

Entorno e Investigación de mercados

Formadora: Beatriz Pereira

🗓️ Data:  5 de maio

Coñecer a contorna

Análise do macroentorno a través da análise P.E.S.T.E.L. Para estruturar a procura de información haberá que exporse e ir dando resposta a certas preguntas agrupadas en seis temáticas ou factores: Política, Económica, Social e cultural, Tecnolóxico, Ecolóxico e Lexislativo (PESTEL).

Coñecer a fondo aos teus potenciais clientes e dimensionar o mercado

Descrición detallada dos nosos clientes definindo ao cliente tipo e os diferentes segmentos en canto a:

·  Características xeográficas

·  Características demográficas: idade, sexo, ocupación, estudos…

·  Características psicográficas: clase social, estilo de vida, intereses, personalidade, actitudes, preferencias…

·  Ademais, dimensionarase o mercado estimando o número potencial de clientes.

Análise de competencia, descrición e cotas de mercado

Descrición detallada dos competidores directos usando a metodoloxía de Grupos Estratéxicos de Competidores e analizando os seus Factores Crave de Éxito, o que nos axudará a situarnos na contorna competitiva real.

Analizarase a competencia en canto a factores cuantitativos (prezos, cotas de mercado) e cualitativos (posicionamento no mercado)

Principais técnicas de investigación de mercado

Metodoloxías e técnicas de investigación de mercados. Coñeceremos a metodoloxía cualitativa, cuantitativa a través de enquisa, neuromarketing, experimentos, mystery shopping. Ademais de onde podemos adquirir Investigación de mercados ou datos de interese para os nosos negocios.

Parte externa do DAFO

Con toda a información solicitada poderase traballar a parte externa do DAFO: Ameazas e Oportunidades

Proposta de Valor, Produto e Posicionamento competitivo

Formador: Xosé Luis Reza

🗓️ Data:  18 de maio

O obxectivo deste módulo é fundamentalmente, transmitir os elementos máis relevantes dun Plan de Marketing, e o modo de aplicar na práctica os principios básicos do marketing e comunicación en calquer negocio. Poñendo o foco nas Ps de produto, prezo e distribución.

·   O cliente como razón de ser da empresa

·   Concepto de Marketing

·   O Plan de Marketing                     

·   Marketing estratéxico

·   Posicionamento. Valores

·   Vantaxe competitiva.

·   Segmentación do mercado.

·   Definición de obxectivos.

·   Marketing operativo

·   Co-marketing: unha ferramenta especialmente útil para emprendedores.

·   Marketing relacional: o cliente coma centro dunha relación duradeira.

Canles e técnicas de venda

Formador: Judit Cabana

🗓️ Data:  2 de xuño

Elección da canle de venda adecuado para o teu negocio B2B ou B2C?

Identificar a canle de venda máis adecuado para o teu negocio e desenvolvemento de técnicas de márketing que permitan ter unha maior visibilidade en liña.

Plataformas de venda en liña

Determinaranse as plataformas de venda en liña máis habituais en 2024 (Prestashop, Shopify, Woocommerce e Magento) e valoraranse os proles e contras de cada CMS para facilitar a elección do mesmo.

Marketplaces

Identificación e funcionamento dos Marketplaces. Cales son os máis importantes? Temos que estar en todos? Estas preguntas e outras moitas serán as que se exporán nesta parte.

Outras canles de venda en liña

Abordaremos outras posibilidades de venda en liña que axuden a aumentar as vendas.

Mailing

Utilizar o mailing como ferramenta de comunicación é altamente efectivo para a empresa. Crearemos un plan de mailing efectivo para gañar clientes novos e tamén para fidelizar aos que xa temos.

Técnicas de venda

Identificaremos e desenvolveremos varias técnicas de venda en liña efectivas que axuden a vender máis.

Aloxamento e dominios

Explicaremos porqué é tan necesario elixir un bo aloxamento para un negocio en liña e a necesidade de elixir un bo dominio para a túa marca.

Comunicación online

Formadora: Beatriz Ventosinos

🗓️ Data:  16 de xuño

Estratexia de Comunicación

Desenvolver unha estratexia de comunicación efectiva para un ecommerce que integre mensaxes claras, consistentes e aliñados cos valores da marca, utilizando múltiples canles para maximizar o alcance e a conexión cos clientes.

Redes Sociais

Identificar e utilizar as plataformas de redes sociais máis adecuadas para o ecommerce, creando contido relevante e atractivo que fomente a interacción, o compromiso e a lealdade dos seguidores.

Social Media Plan

Crear un plan de medios sociais detallado que inclúa obxectivos claros, calendario de publicacións, estratexias de contido e métricas de rendemento para medir o éxito e axustar tácticas segundo sexa necesario.

Influencer Marketing e UGC

Implementar estratexias de márketing de influencers e contido xerado por usuarios (UGC) para aumentar a visibilidade da marca, mellorar a credibilidade e fomentar a confianza a través de recomendacións auténticas e contido orgánico.

Whatsapp

Utilizar Whatsapp como unha ferramenta de comunicación directa e persoal cos clientes, proporcionando soporte ao cliente, enviando actualizacións e promocións, e creando grupos de interese para mellorar a relación e fidelización dos clientes.

Captación tráfico online

Formador: Iván Omar

🗓️ Data:  30 de xuño

SEO (Search Engine Optimization)

Aprenderás a optimizar o teu sitio web con técnicas on-page e off-page para mellorar a súa visibilidade nos motores de procura e atraer tráfico orgánico de calidade.

SEM (Search Engine Marketing)

Crearemos  e aprenderás como xestionar campañas publicitarias pagas en motores de procura, utilizando estratexias de poxa e segmentación para alcanzar a túa audiencia obxectivo e medir o ROI.

Google Ads

Aprenderás a configurar e executar campañas de máximos rendemento efectivas en Google Ads, dende a investigación de palabras chave ata a creación e optimización de anuncios, para atraer tráfico segmentado e que convirta desde Google shopping. 

Meta Business Suite

Xestionar todas as túas actividades de márketing en Facebook e Instagram dende unha soa plataforma, incluíndo a creación de contido, campañas publicitarias e análises de rendemento para maximizar o teu alcance e compromiso.

Optimización

Formador: Alberto Cochón

🗓️ Data:  7 de xullo

Acercamento a aspectos fundamentais de Google Analytics, para poder rendabilizar a nosa tenda.

Funnel de Vendas

Comprenderás como orientar as campañas e presupostos, segmentando os potenciais clientes segundo o contacto que teñen coa nosa tenda online. Desta forma poderás rentabilizar as campañas e optimizar os costes.

CRO: checkout, promocións, medios pago, formas envío. Fidelización

Mellorar a conversión de ventas, relación entre visitas e compras, é un aspecto clave para rentabilizar o noso proxecto. Acercarémonos a puntos clave que impactan neste indicador.

Entorno financeiro do ecommerce

Formador: Javier Corrochano

🗓️ Data:  28 de xullo – 1 de setembro

Neste taller repasaremos os puntos crave da proxección financeira para un ecommerce, co obxectivo de realizar un Plan Económico Financeiro detallado que nos sirva de guía para entender todos as variables económicas que afectan ó resultado dunha empresa de comercio electrónico. Este Plan serviranos de guía para o posterior control de xestión do proxecto unha vez posto en marcha. Analizaremos os seguintes aspectos da empresa proxecto:

·   Proxección de Vendas e Ingresos

·   Analítica de Custos

·   Investimento Inicial

·   Amortizacións contables

·   Financiamentos e amortizacións financeiras

·   Persoal

·   Conta de Resultados

·   Proxección de Tesourería

·   Balances

🗓️ Data:  Setembro 2025

Nesta fase realizaremos a formación de forma grupal e individual para guiar aos emprendedores de cara á presentación dos seus proxectos en público.

 

· Sesións docentes (4 horas): Serán presenciais, co obxectivo de familiarizar aos emprendedores en técnicas de presentación en público e a coñecer a estrutura básica que debe conter a presentación dos seus proxectos.

 

· Titorías individuais especializadas (48 horas, 3 por proxecto): Os mentores axudarán aos emprendedores no enfoque da súa presentación e a estructurar as mensaxes clave que queren transmitir.

 

· Sesión de ensaio: Durante a sesión de ensaio os mentores avaliarán as presentacións e farán recomendacións de cambios de cara a optimizalas para o DemoDay.

 

· Xornada de presentación pública (DemoDay): Ó final desta fase, os emprendedores presentarán e defenderán, públicamente, os seus proxectos ante potenciais investidores, clientes, entidades financeiras e outras organizacións públicas de promoción e apoio económico.

Mentor:

Xosé Manuel (Sua)

Director do Programa XERME

Mentores expertos

María Blanco

Responsable de Importación en ZARA

Lia Novoa

Directora de Marketing en Don Disfraz

Alberto Cochón

Mentor de ecommerce e startups

Rubén Bastón

Director en Marketing4eCommerce

Judit Cabana

Líder de proxectos de consultoría e estratexia de negocio en FEMÜR

Sebastian Troyas

Responsable de márketing en Krack

Iván Omar

Tesoureiro do Clúster do Ecommerce Galego

Emprendedores 2024

Coñece de primeira man como foi a experiencia dos nosos emprendedores na primeira edición de Xerme

María Durán

Directora en XXXXXX

Gonzalo Valverde

Director en XXXXX

Sonia Mosteiro

Directora en XXXXX

Non te perdas o vídeo que resume a experiencia do ano anterior!

Promueve:

©2024 XERME – Programa de Formación para o Emprendemento no Ecommerce